Obserwatorzy

Tak po prostu se umarłam.

Sabrie, Szafa, Poland
No więc... niektórzy mają wrażenie że umarłam? Może rzeczywiście tak jest. Wraz z tym blogiem umarła część mnie. Gdyby jednak coś nakłoniłoby mnie do powrotu BYŁABYM SZCZĘŚLIWA! Mogą to zrobić tylko fani. Ale już nie wrócicie... prawda?

Ilu tu was było... :)

środa, 6 czerwca 2012

Przepraszam :(

chcialabym was przeprosic ale na razie nie wstawie nowego rozdzialu bo zepsul mi sie komputer i pisze teraz na komorce wybaczcie mi. Kiedy tylko bede miala komputer wstawie nowy rozdzial :) obiecuje. ;***
Chce wam powiedziec ze na serio mi na was zależy ;x nie jesteście jak fani a jak przyjaciele i jak najwspanialsza rodzinka :3 w koncu wszystkie Directioners to rodzina. Dziekuje ze jestesci i jeszcze raz przepraszam ;x

6 komentarzy:

  1. Szkoda że ci się popsuł :( ale czekam na następny z niecierpliwością <33

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na następny :D w wolnej chwili zapraszam do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam i czekam i się doczekać nie mogę : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj szybko następny! Masz niesamowitego blooga, zazdroszczę ci! ;) Genialne, genialne, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie fajnie !:D

    Zapraszam na bloga ;)))
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kiedy następny rozdział? ;D Tak się zastanawiam, uwielbiam twojego blooga czytać. jezu jak ty piszesz dziewczyno! mogłabym jeden rozdział w kółko i jeszcze raz, fajnie że tak nie przewlekasz sprawy stylesa i tomlinsona ;D. oh, geniusz!

    OdpowiedzUsuń